Translate

wtorek, 26 marca 2013

Mei Tai 241 + promocja na dziś

Nareszcie doczekałam się zamówienia w kolorach których potrzebuję teraz jak wiosny która gdzieś zabłądziła i nie może do nas trafić. Nosidło jeszcze nie wysłane i nie ukrywam że ładuje mnie pozytywnie. Mam nadzieję że przyszłą właścicielkę będzie równie mocno nastrajało.
Sztruks oczywiście z naszego utkanego sklepu.

W związku z turkusowym nosidłem ogłaszam szybką promocję na dziś

TYLKO DZISIAJ TURKUSOWY SZTRUKS W SPECJALNEJ CENIE








1 komentarz:

  1. Śliczne! Piękne motylki!
    Pomyślałam sobie, że jesteś szczęściarą z tymi kolorami, ja póki co w bardziej jesiennych mam zamówienia, ale w święta będę szyć zamówienie z materiału.... Faulous Felines, który i u Ciebie widzę!
    Materiał swoją drogą strasznie mi się podoba także w dotyku jest cudny (codziennie się nim delektuję hihi) :)
    Muszę się na to Twoje Mei Tai napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń