Translate

sobota, 23 lutego 2013

Jak wszyć gumkę w pasie - tutorial

Przyszło mi ostatnio uszyć kolejne legginsy. W międzyczasie na forum spotkałam się z pytaniem jak wszyć gumkę. Przyznam że sama niedawno szukałam najlepszego sposobu i dziękuję tym co mi pomogli za wskazówki ;) Teraz wiedzę ślę dalej :) Pamiętajcie jest wiele sposobów ale ja ten uważam za najbardziej optymalny.

Do legginsów używam gumy szerokości 2cm

1. Najpierw odmierzamy długość gumki i zanim zostanie przyszyta zszywamy ją. Przygotowana do przyszycia gumka wygląda jak poniżej.

2. Dzielimy obwód legginsów/spódnicy itd na 4 równe części. Wystarczy zaznaczyć to kredą. W ten sam sposób dzielimy gumę.

3. Dopinamy szpilkami od wewnętrznej strony legginsów gumę tak aby narysowane ćwiartki się pokrywały.

4. Przyszywamy po brzegu. Ja używam ściegu overlockowego jaki mam w maszynie ale jestem przekonana że może być to zwykły zyg zak.

5. Tadam :) Połowa pracy już za nami. Tak wygląda pierwszy etap przyszycia.

6. Teraz wywijamy gumę do wewnątrz i przypinamy szpilkami.

7. Naciągając lekko przy szyciu przeszywam gumkę po zewnętrznej dwa razy w odstępach stopki.


8. Gumka przyszyta :)

8 komentarzy:

  1. fajny tutorial ;) przyda się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki,ja też wykorzystam:)
    ale materiał super,w te usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie logicznie wytłumaczone, biorę się do roboty! dzięki za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tutorial! Dziękuję - do tej pory spotkałam same z wykorzystaniem coverloka, którego jeszcze nie posiadam - na pewno skorzystam z tej metody :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tutek, nawet dla poczatkujących😀

    OdpowiedzUsuń