Translate

poniedziałek, 18 lutego 2013

Trochę zapowiedzi :)

Właśnie poszło kilka zamówień które mam nadzieję ucieszą Was równie mocno jak mnie ;) bo sama od jakiegoś czasu jestem w mocnej potrzebie mojego ukochanego zielonego sztruksu. Niestety już kilku miesięcy uganiałam się za nim ale JEST !!! i od razu zamówiłam belkę. Znowu będą wiosenne nosidła :)

Wraz z nim zamówiłam tasiemki których zabrakło w Utkanych

Z innego miejsca idzie do nas kolejna paczka, a w niej napy które skończyły się w sklepie a co za tym idzie i mnie :) a potrzebne są mi ogromnie do kapturków w nosidłach.
A wraz z nimi niezbędniki każdej szyjącej




A wraz z nimi kilka nowości.
Tasiemki

Oraz kokardki jeansowe które za pomocą przyszycia lub przyklejenia będą śliczną ozdobną zarówno odzieży jak i torebek.


1 komentarz: