Translate

czwartek, 28 czerwca 2012

dzianinki cd

Oj sporo mam ostatnio szycia, zaległości kolejkowych. Trzeba się cieszyć że ludzie chcą nosić dzieci i zainteresowanie nosidełkami nie spada. Za co bardzo jestem wdzięczna. Od dawna obserwuję na swoim forum o szyciu jak cudne rzeczy dziewczyny szyją dla swoich dzieciaków. Ciągle obiecałam sobie że w wolnej chwili i ja spróbuję aż dostałam w swoje ręce pierwsze dzianiny o czym pisałam wcześniej i...wpadłam. Pokazywałam wcześniej swoje pierwsze dzianinowe szycia a jak jeszcze sklep z dzianinami ma ktoś bliski to jak tu się oprzeć...
Właśnie zrobiłam następne zakupy :)))))))))))))))
Jedna już pokrojona i mam nadzieję szybko uda mi się pokazać efekt i przy okazji podlinkować Wam jak szybko i sprytnie można uszyć sukieneczkę dla dziewczynki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz