Translate

wtorek, 30 kwietnia 2013

O maszynach do szycia czas zacząć

Obiecałam napisać trochę o maszynach. Odpowiedzi w pigułce na najczęściej zadawane mnie czy na forach pytania. Do tego opiszę moje doświadczenia z moimi 2 Janomkami. Wszystko na razie układam w głowie czekając na większą chwilę kiedy będę mogła usiąść do pisania a póki co pokażę Wam tabelkę z instrukcji do mojej nowe Janome. Myślę że rzecz bardzo przydatna dla początkujących ponieważ często spotykam pytania jaka igła do czego?
Przyznam że ja szyję jedną grubością nitki :wstyd: Trochę przez lenistwo, za to igłę staram się dostosować do tkaniny jaką szyję. Do tego zawsze posiadam 3 rodzaje igieł: uniwersalne, do bardzo grubych rzeczy - igły do jeansu (zazwyczaj mają kolor niebieski) i do dzianin - igły do dzianin które na czubku mają mikroskopijną kupkę dzięki czemu podczas szycia dzianiny nie są dziurawione.
A poniżej tabelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz