Translate

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

e-dzianiny sklep który chciałam Wam przedstawić

Są miejsca w sieci o których czasami warto wspomnieć, zwłaszcza jeśli powstają za sprawą bliskich nam osób a kciuki trzymamy z całej siły.
Powstał pierwszy wirtualny sklep który specjalizował się będzie w samych dzianinach. Nazwa prosta i łatwa do zapamiętania
e-dzianiny.pl

Na razie to początki i oferta będzie coraz bogatsza i  wiem (bo sama czekam ;) ) że lada chwila pojawią się także ściągacze które już są w magazynie i czekają na zdjęcia i wprowadzenie. Mam nadzieję że dzięki Wam sklep rósł będzie w sile a każdy szukający dzianiny dla siebie czy dziecka będzie zaczynał od tego właśnie miejsca.
Każda szyjąca wie jak uniwersalnym i wdzięcznym materiałem jest dzianina.
Już wyobrażam sobie małe sukienisie dla moich dziewczyn z tych cudeniek poniżej:


Moja faworytka to ta

A czy piżamka z czegoś takiego nie będzie słodka?
I wiele, wiele innych cudnych wzorów i kolorów. I do tego CENY BARDZO PRZYSTĘPNE !!!
Kto oprócz mnie skorzysta? ;)

2 komentarze: