Translate

piątek, 4 maja 2012

Kolorowe nowości już w sklepie :)))

Ponieważ wysłane to było za granicą a w przyszłym tygodniu wyjeżdżamy bałam się czy zdąży paczka przed naszym wyjazdem. I udało się :))) DHL spisał się na medal i wszystkie kolorowe cuda cieszą już moje oczy i mam nadzieję że Wasze też będą.
Zacznijmy od nowych kategorii. Pierwszą z nich jest TILDA® Marka znana prawie wszystkim. Jestem tak zakochana w ich kolorach, jakości, wzorach że jestem przekonana że to dopiero początek :)
TILDY pojawiły się w sklepie fantastycznej jakości i gramatury kawałki w wielkości 20x20cm
Cudne....
Pojawiły się też zestawy 10x20cm Tildowskich tkanin





Nowością są też włosy do maskotek także firmy TILDA

Nie mogło w takiej sytuacji zabraknąć nowej kategorii w sklepie pt
Która skupiać będzie wszystko to co do uszycia pięknej Tildy czy maskotki będzie nam potrzebne.

Uzupełniliśmy także magazyn o brakujące zestawy tkanin 4x(10x20cm)




A tu ze strony producenta piękny patchwork uszyty m.in z tej tkaniny
Z nami także nie będzie miał problemu aby wypełnić maskotki. Pojawiły się specjalne wypełniacze. Miękkie, sprężyste.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz