Translate

czwartek, 10 maja 2012

Pierwsze dzianinowe koty za płoty :)))

Pisałam w moim poprzednim poście o moich dzianinowych zakupach. Nigdy nie szyłam z dzianiny i podchodziłam do niech troszkę jak do jeża. Ale wczoraj między pakowaniem, przygotowywaniem wyjazdu na wakacje który już jutro :) uszyłam Marysi zestaw który widać poniżej (bluzia z wykroju z ost Burdy dla dzieci)
I okazało się że z dzianin szyje się nie dość że przyjemnie to prościej niż z tkanin. Szkoda tylko że tak późno to odkryłam ;) Ale nic to, planów w głowie masa, Marysia przebiera nogami i składa kolejne zamówienia a ja po powrocie z wakacji z przyjemnością powrócę do dzianinowego tworzenia ;)
Rozsmakowana szybkością i prostotą szycia dzisiaj dorobiłam jeszcze dziewczynom po sukience i chusteczce

Po powrocie pokażę zdjęcia w akcji na modelkach ;)

3 komentarze:

  1. super zestawy! fantastycznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, piękne są i czekamy na zdjęcia w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kompleciki z pięknych drukowanych dzianin :) dziewczynkom na bank się podobają :)

    OdpowiedzUsuń