Translate

piątek, 16 marca 2012

Hehe coś dzisiaj znalazłam

Uśmiałam się bo zapomniałam o tym :) Pisałam o tym kiedyś na swoim pierwszym blogu ale na śmierć o tym zapomniałam.
Zanim urodził się pomysł na sklep, jeszcze nawet nie śniłam że obrosnę aż tak w szmaty, moje wtedy 7 letnie dziecko oznajmiło mi że w przyszłości chce projektować tkaniny :))) Cudny pomysł zwłaszcza że wszyscy nasi projektanci robią to na zachodzie za lepsze pieniądze a u nas w sklepach...sami wiecie.
Może kiedyś połączymy produkcję ze sprzedażą ;)
Sama byłabym chętna na taką szmatkę do patchworku.
A inne twory, wytwory można zobaczyć na blogu mojej Skorupki

4 komentarze:

  1. Też bym się nie obraziła, pozdrawiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Marysia ma super blog!!!!!!!!
    WOooooooooOw!!!
    Marta ... czemu nie pochwaliłaś się wcześniej tą "młodą - zdolną - kreatywną" artystką??
    Buziaki dla Skorupki tj Marysi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana :) Marysia ma swój wątek na forum w galerii (pt. chyba "czym skorupka za młodu nasiąknie" ;) ) Tylko zarówno wątek jak i blog mocno zaniedbane bo dawno wpisów nowych nie było

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątek odnaleziony, skomentowany i z pewnością będzie często odwiedzany :)))

    OdpowiedzUsuń