Translate

poniedziałek, 5 marca 2012

Następna nowość w sklepie - CAMELA czyli jak usztywnić np torebkę

Od kilku lat systematycznie co jakiś czas popełniam torebki. Wiele razy spotykam się z pytaniem czym są usztywnione, co zrobić aby cienka często tkanina trzymała formę i wyglądała jak...torebka ;)
Używam właśnie płótna z klejem, sztywnika krawieckiego o nazwie CAMELA. Dodatkowo każdą podklejoną część torebki podszywam ociepliną, Aby przymocować takie płótno należy mocno przyciskać żelazko po stronie cameli i trzymać je każdorazowo po ok 10 sekund. Niech Was nie zmyli to jak bardzo sztywna jest taka podklejona część. Z czasem torebka staje się miękka ciągle trzymając formę.
Jak dla mnie produkt niezastąpiony i trzeba było widzieć moją radość jak w hurtowni do której pojechałam po zupełnie coś innego znalazłam jedną, jedyną belkę która czekała na mnie :)




1 komentarz: