Translate

środa, 11 lipca 2012

Jak uszyć prostą sukieneczkę dla dziewczynki ?

Jakiś czas temu trafiłam na bloga www.dana-made-it.com - fantastyczne pomysły, zdjęcia i do tego masa wykrojów w pdf które tylko wystarczy wydrukować i skleić. Do tego dostajemy bardzo szczegółowe tutoriale które myślę że nawet dla początkujących będą jasne i czytelne.
Trafiłam tam na opis wraz z wykrojem jak uszyć sukieneczkę z t-shirta jakich w domu mamy wiele.
LINK DO ZDJĘĆ SUKIENECZEK AUTORKI
LINK DO OPISU SZYCIA W PDF
LINK DO WYKROJU KTÓRY NALEŻY WYDRUKOWAĆ
Wybór padł na t-shirt męża i dzianinkę którą niedawno kupiłam.
Na początku wyglądało to tak:
A wczoraj pojawił się efekt końcowy. Do całości doszyłam w zestawie spodenki w razie gdyby sukieneczka okazała się tuniką ;)
Na razie rozmowy do kogo ma zestaw należeć trwają :D





2 komentarze:

  1. rewelacyjny pomysł i świetny efekt końcowy! szkoda, że nie mam córeczki :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jak podoba Ci się blog Dany, to sprawdź jeszcze http://www.makeit-loveit.com/ . Ten wlaśnie, z blogiem Dany to moje dwa ulubione :D

    OdpowiedzUsuń