Translate

wtorek, 3 lipca 2012

Kilka nowości

W zeszłym tygodniu udałam się do pobliskiej pasmanterii po gumę do dzianinowych spodenek i moje oczy zrobiły się wielkie jak za 2m płaskiej gumy szerokości 2cm musiałam zapłacić...5zł :o Krew mnie zalała i następnego dnia byłam w hurtowni po gumę którą można sprzedawać dużo taniej niż 2,50/m i której sama sporo ostatnio potrzebuję. Przewieźliśmy na razie dwa rodzaje: białą i czarną ale obiecuję że będzie ich więcej.







Drugą nowością jest taśma którą w pasmanterii kupowałam jakiś czas temu do podklejania aplikacji za..2zł/m. U nas taśma termo tylko po 0,80zł

Jest niesamowicie praktyczna, posiadająca klej z obu stron. Można ją używać do podklejania brzegów spódnic, spodni, rękawów, naklejania aplikacji i łat oraz podklejania przetartych części odzieży.
Zastosowanie: do podklejania i podwijania odzieży bez użycia nici
Sposób użycia: wkładamy taśmę między tkaninę, którą chcemy przykleić. Chwilkę przyprasowujemy i gotowe. Przez 15 godz. od przyklejenia nie prać tkaniny, aby nie osłabić kleju. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz